SERIA 6C
Silnik
ULTRAKOMPAKTOWE, ULTRAWYDAJNE
Oprócz doskonałej niezawodności i osiągów, nowy 4-cylindrowy silnik FARMotion Stage V cechuje się również niezwykle niskimi kosztami operacyjnymi. To najnowocześniejsze jednostki napędowe o imponującym momencie obrotowym w szerokim zakresie prędkości, zapewniające szybką reakcję na zmiany obciążenia.
Elektronicznie sterowany wtrysk paliwa Common Rail, wentylator wiskotyczny eVisco, filtry powietrza PowerCore oraz wysokowydajne przekładnie tworzą imponujący pakiet zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które minimalizują zużycie paliwa i AdBlue. Pojemne zbiorniki (o pojemności do 180 litrów paliwa i 12 litrów mocznika) zapewniają wystarczający zasięg do wykonywania każdego zadania.
Oferowane w mocach 120, 129 i 137 KM (odpowiednio dla modeli 6115C, 6125C i 6135C), wszystkie warianty silników zawierają również specjalną mapę zwiększającą moc, która automatycznie uruchamia się przy użyciu WOM lub przy przekraczaniu prędkości drogowych 15 km/h. Dzięki temu maksymalna moc danego modelu wzrasta do 126, 136 i 143 KM.
Seria 6C
Swoboda tworzenia konfiguracji
Oferując nieskończone możliwości konfiguracji, 3 modele, moc od 116 do 143 KM, wybór 3 rodzajów przekładni, wydajne układy hydrauliczne z pompami wykrywającymi obciążenie o wydajności do 120 l/min i wiele innych opcji, ciągniki te można idealnie dopasować do nawet najbardziej specyficznych potrzeb. Wszystkie modele serii 6C są wyposażone w 4-cylindrowy silnik, 4-słupkowe kabiny TopVision i różne, zupełnie nowe rozwiązania rolnictwa inteligentnego Smart Farming.
NAPĘD
NAJLEPSZA W KLASIE WYDAJNOŚĆ, OSIĄGI I MOŻLIWOŚCI KONFIGURACJI
Nowa seria 6C jest dostępna w trzech różnych rodzajach napędu: podstawowa konfiguracja z mechaniczną 3-stopniową przekładnią Powershift, innowacyjna przekładnia RVSHIFT FullPowershift oraz najbardziej zaawansowana technologicznie przekładnia bezstopniowa TTV. Seria 6C umożliwia wybór odpowiedniej przekładni do konkretnych zastosowań. Wszystkie wersje przekładni są wyposażone w rewers elektrohydrauliczny PowerShuttle. Zmiany kierunku jazdy są wykonywane pod obciążeniem, co maksymalizuje bezpieczeństwo, zwłaszcza podczas pracy na stromych zboczach.
Dodatkowo, 5 ustawień szybkości reakcji rewersu, wybieranych przez użytkownika, oraz funkcje Stop&Go i PowerZero sprawiają, że praca z ładowaczem czołowym jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. Wszystkie modele są w stanie osiągnąć maksymalną prędkość na drodze (40 km/h dla wersji z podstawową skrzynią biegów lub nawet 50 km/h dla wersji RVSHIFT i TTV – jeśli dopuszczalne), przy zredukowanych obrotach silnika, co minimalizuje zużycie paliwa i zwiększa zasięg.
WOM
CAŁA POTRZEBNA MOC
Nowa seria 6C oferuje wyjątkowe możliwości konfiguracji do pracy z maszynami napędzanymi przez WOM. Dla maksymalnej wszechstronności i wydajności z każdym możliwym typem maszyny, tylny WOM wyposażony jest w elektrohydrauliczne sprzęgło wielopłytkowe, które jest załączane progresywnie z funkcją automatycznego sterowania.
Wymienny wałek z wielowypustem można szybko i bezpiecznie zdemontować i wymienić w celu pracy z różnymi maszynami. W wersjach ciągników z przekładnią Powershift, tylny WOM standardowo posiada tryby prędkości 540 i 540ECO, a tryby 1000 i 1000ECO są dostępne jako opcja, co daje w sumie 4 prędkości WOM do wyboru.
Natomiast wersje RVShift i TTV posiadają tryby prędkości 540, 540ECO i 1000. Opcjonalnie wszystkie modele serii 6C mogą być wyposażone w WOM synchro (z niezależnym wałem wyjściowym) oraz przedni WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min, również z elektrohydraulicznym wielopłytkowym mokrym sprzęgłem.
HYDRAULIKA I PODNOŚNIK
MODUŁOWY UKŁAD HYDRAULICZNY Z MOŻLIWOŚCIĄ DOWOLNEJ KONFIGURACJI
Ciągniki serii 6C są wyposażone w układ hydrauliczny z pompą zębatą o wydajności 90 l/min lub opcjonalnie w pompę Load-Sensing o wydajności 120 l/min. Układ LS dostarcza dokładnie tyle oleju, ile jest potrzebne, odpowiadając na efektywne zapotrzebowanie maszyn, a połączenie mechanicznie i elektronicznie sterowanych rozdzielaczy gwarantuje pełną kompatybilność z każdym typem maszyny.
Obie konfiguracje układu hydraulicznego są dostępne z maksymalnie 10 tylnymi wyjściami hydraulicznymi, złączami Power Beyond, wydajnym elektronicznym podnośnikiem tylnym o udźwigu do 7000 kg oraz podnośnikiem przednim o udźwigu 3000 kg z dodatkowymi 2 wyjściami przednimi.
We wszystkich wersjach dodatkowa pompa o wydajności około 40 l/min dostarcza olej wyłącznie do układu kierowniczego, co zapewnia płynną pracę układu kierowniczego nawet przy niskich obrotach silnika oraz podczas pracy podnośników i rozdzielaczy.
HAMULCE
BEZKOMPROMISOWE BEZPIECZEŃSTWO
Zaprojektowana i wykonana w całości we własnym zakresie, przednia oś tych ciągników jest wyposażona w elektrohydraulicznie sterowany napęd na cztery koła oraz blokadę mechanizmu różnicowego, która może być 100% blokowana i aktywowana automatycznie przez funkcję ASM. Wszystkie modele posiadają mokre hamulce tarczowe na każdym z czterech kół, które są sterowane przez układ wspomagania Powerbrake, zapewniając wysoki poziom bezpieczeństwa hamowania oraz precyzyjne odczucie pedału hamulca, podobnie jak w samochodzie. Przednia oś, charakteryzująca się imponującą nośnością wynoszącą 3000 kg oraz maksymalnym kątem skrętu 55°, jest dostępna we wszystkich modelach z tej serii, również z podwójnymi siłownikami hydraulicznymi.
Modele RVShift i TTV mogą być dodatkowo wyposażone w hydrauliczny hamulec postojowy, który wykorzystuje układ mechaniczno-hydrauliczny do utrzymania stałego ciśnienia na tylne hamulce tarczowe, co zapewnia bezpieczne pozycjonowanie ciągnika na każdym nachyleniu. Nowa seria 6C oferuje pełną kompatybilność z każdym typem układu hamulcowego przyczepy, pozwalając na wybór między układem hydraulicznym, pneumatycznym lub łączonym, co czyni te maszyny jeszcze bardziej wszechstronnymi i idealnymi do intensywnego użytkowania w transporcie drogowym.
KABINA
NIEZRÓWNANY KOMFORT I DOSKONAŁA WIDOCZNOŚĆ WE WSZYSTKICH KIERUNKACH
Nowe kabiny TopVision oferują niezrównany komfort użytkowania. Dzięki innowacyjnemu mocowaniu Hydro Silent-Block, które redukuje wibracje o 40% w porównaniu z tradycyjnymi tulejami metalowo-gumowymi, oraz opcjonalnej mechanicznej amortyzacji kabiny, zapewniony jest jeszcze wyższy poziom wygody. Konstrukcja czterosłupkowa oraz duże szyby gwarantują doskonałą widoczność na zewnątrz, a obniżony poziom hałasu, wysokiej jakości materiały i ergonomiczne rozmieszczenie elementów w kabinie sprawiają, że każda praca staje się mniej męcząca. Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka boczne oraz podgrzewana tylna szyba zapewniają dobrą widoczność nawet w ekstremalnych warunkach pogodowych.
Wersje RVShift i TTV są wyposażone w wyświetlacz InfoCenterPro, który umożliwia pełną kontrolę nad wszystkimi funkcjami ciągnika oraz oferuje programowalne sekwencje operacji dla rutynowych działań. Duży wybór innych opcji, takich jak uchwyt do montażu monitora lub innych urządzeń różnych producentów, fotel pasażera, system audio z radiem DAB+, liczne gniazda elektryczne (w tym 2 porty USB) oraz lodówka 12 V, pozwala dostosować każdy detal kabiny do indywidualnych potrzeb użytkownika.
ZOBACZ INNE MODELE
Kontakt
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, sugestie lub potrzebujesz wsparcia, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami poprzez e-mail, telefon lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.
Spytkowice 54
34-745 Spytkowice
biuro@kracik.pl
ph.kracik@gmail.com
882 091 119
604 294 393