loader image

Deutz Fahr: Profesjonalne Maszyny Rolnicze – Traktory, Kombajny

SERIA 6

Silnik

NAJWYŻSZA WYDAJNOŚĆ I MINIMALNA OBSŁUGA

Nowa Seria 6 PS/RCshift jest napędzana przez ulepszone silniki DEUTZ o pojemnościach 6.1 i 4.1, spełniające normę emisji spalin Stage V. Silniki Deutz TCD Stage V zapewniają lepsze osiągi, nawet przy niskich obrotach, oferując znacznie poprawioną charakterystykę momentu obrotowego i większą elastyczność, co przekłada się na płynniejszą i bardziej efektywną pracę. Znaczącą zaletą jest dostępność prawie maksymalnego momentu obrotowego już od 1000 obr./min, co umożliwia wykonywanie wielu prac przy obniżonych prędkościach obrotowych silnika, zapewniając oszczędność paliwa.

Wprowadzenie całkowicie nowych zbiorników paliwa dla wszystkich modeli, w połączeniu z niskim zużyciem paliwa i pojemnością zbiornika sięgającą 410 litrów (w modelach 6210 i 6230), umożliwia nieprzerwaną pracę przez długi czas. Zastosowanie najnowszych technologii w produkcji pozwoliło na precyzyjne skonstruowanie silników, co znacząco wpłynęło na wydłużenie okresu między wymianami oleju silnikowego do 1000 godzin pracy lub 2 lat.

Silniki DEUTZ to kwintesencja nowoczesnej technologii „Made in Germany”, będąc synonimem wysokiego poziomu niezawodności i efektywności, co pozwala osiągnąć optymalną wydajność pracy.

Seria 6

PEŁNA WYDAJNOŚĆ

Prace wykonywane w rolnictwie są bardzo zróżnicowane. Każde gospodarstwo ma swoją własną, całkowicie wyjątkową strategię sukcesu. Ale wszystkie one mają jedną wspólną cechę: muszą mieć odpowiednie wyposażenie techniczne. DEUTZ-FAHR opracował nową Serię 6 PS/RCshift: 8 modeli z silnikami o mocy od 161 do 230 KM, modele 4- i 6-cylindrowe, trzy rozstawy osi, dwa warianty napędu i trzy rodzaje kabiny umożliwiają stworzenie własnego ciągnika – indywidualnie skonfigurowanego do potrzeb. Wraz z pojawieniem się nowej Serii 6 PS/RCshift, DEUTZ-FAHR w zupełnie nowy sposób definiuje pojęcie łatwości konfigurowania wyposażenia ciągnika.

Moc: 161-217 KM
Cylindry: 4-6
Ciężar: 7.080-8.550
Rozstaw osi: 2.542-2.848
NAPĘD

RCSHIFT LUB POWERSHIFT: WYBÓR TYPU PRZEKŁADNI NALEŻY DO CIEBIE

Przekładnia RCshift może zmieniać biegi w pełni automatycznie bez użycia pedału sprzęgła i zawsze zawiera joystick MaxCom. 5 zrobotyzowanych biegów i 6 półbiegów Powershift zapewniających 30 przełożeń do jazdy do przodu i 15 do tyłu. Z reduktorem liczba ta wzrasta do 54+27 biegów. Przekładnia RCshift oferuje trzy tryby jazdy:Tryb manualny: operator ręcznie wybiera biegi i półbiegi Powershift. Tryb semi-auto: operator wybiera zakres biegów, a system automatycznie wybiera półbiegi Powershift. Auto: system automatycznie wybiera zakres biegów i stopnie Powershift.

Przekładnia Powershift zapewnia czystą przyjemność z jazdy, a 5 mechanicznych biegów jest przełączanych za pomocą klasycznej dźwigni zmiany biegów. 6 półbiegów Powershift można zmianiać manualnie lub za pomocą funkcji Automatic Powershift (APS). Opcja ta zwiększa komfort jazdy, ponieważ elektroniczny moduł sterujący wspomaga kierowcę w wyborze i automatycznej zmianie półbiegów Powershift.

WOM

DUŻA MOC I MAKSYMALNA WSZECHSTRONNOŚĆ

Dzięki czterem prędkościom obrotowym WOM 540/540ECO/1000/1000ECO z tyłu jako standard oraz opcji 1000 lub 1000ECO z przodu, wszystkie zadania mogą być wykonywane bardzo efektywnie. Dzięki funkcji przedniego WOM DualSpeed dla modeli 6-cylindrowych, prędkość WOM można regulować z kabiny za pomocą InfoCentrePro. To umożliwia zachowanie maksymalnej wydajności pracy, pozwalając często pracować z silnikiem na niższych obrotach. InfoCentrePro dostarcza klarownych i łatwych do zrozumienia informacji na temat funkcji hydraulicznych i WOM. Wszystkie funkcje układu hydraulicznego i WOM można łatwo regulować i kontrolować za pomocą prawej konsoli lub podłokietnika w kabinie.

HYDRAULIKA I PODNOŚNIK

CAŁKOWICIE MODUŁOWY

Jednym z głównych założeń przy projektowaniu nowej Serii 6 PS/RCshift było osiągnięcie maksymalnej wszechstronności w zakresie kompatybilności z różnorodnymi narzędziami. W przypadku układu hydraulicznego użytkownik może wybierać między sterowaniem mechanicznym a elektrohydraulicznym, a także może korzystać z do pięciu zaworów hydraulicznych z tyłu oraz dwóch z przodu. Opcjonalna wydajność pompy hydraulicznej Load Sensing sięga do 160 l/min, a maksymalny udźwig tylnego podnośnika wynosi do 9700 kg. W przypadku układu przedniego podnośnika w gamie Serii 6 dostępne są trzy warianty. Modele 6160.4 – 6180 mają maksymalną ładowność 4110 kg, podczas gdy modele 6190, 6210 i 6230 mogą podnieść do 5450 kg. Dodatkowo, dla wszystkich modeli dostępna jest wydajna wersja z przednim podnośnikiem o ładowności 3800 kg. Solidne wsporniki dla przedniego podnośnika są integralną częścią konstrukcji nowej Serii 6, co umożliwia szybkie podłączenie wyposażenia i balastów.

HAMULCE

BEZ KOMPROMISU POMIĘDZY BEZPIECZEŃSTWEM A KOMFORTEM JAZDY

Nowe osie przednie o większej nośności oraz zmodernizowany inteligentny, adaptacyjny układ zawieszenia zapewniają Serii 6 najwyższą stabilność i komfort zarówno podczas najbardziej wymagających operacji holowania, jak i przemieszczania ciężkich ładunków. Innowacyjny system zawieszenia stabilizuje ciągnik podczas wszystkich przejazdów transportowych, zwiększając jednocześnie bezpieczeństwo jazdy. Aby lepiej dostosować się do niestabilnego terenu oraz płaskich powierzchni, można wybrać jedno z trzech różnych ustawień zawieszenia za pomocą InfoCentrePro, zoptymalizowując tym samym komfort w różnych warunkach pracy.

Ciągniki Serii 6 modeli 6210 i 6230 mogą być wyposażone w wysokowydajne mokre hamulce tarczowe z przodu. W przypadku nagłych reakcji hamowania, seryjne wspomaganie hamowania zapewnia najwyższą skuteczność hamowania przy mniejszym nacisku na pedał hamulca.

Dodatkowo, modele 6-cylindrowe mogą być wyposażone w hamulec silnikowy, który zapewnia hamowanie bez zużycia. Dzięki temu zwiększa się bezpieczeństwo i obniżają się koszty obsługi. Obsługa jest wygodna, łatwa w użyciu i niezawodna dzięki dodatkowemu pedałowi znajdującemu się między pedałem sprzęgła a hamulca.

KABINA

NAJWYŻSZA KONFIGUROWALNOŚĆ

Odświeżone kabiny MaxiVision, MaxiVision+ i MaxiVisionPro stanowią złoty standard w swojej klasie i reprezentują kolejną generację wzornictwa, ergonomii i komfortu. Teraz wyposażone w nowe lusterka XLarge Vision, otwieraną przednią szybę, wyjmowany pojemnik chłodzący, system nagłośnienia premium 4.1 oraz różne uchwyty na tablet i smartfon, zapewniające bardziej relaksujący dzień pracy niż kiedykolwiek wcześniej. InfoCentrePro, będące standardem na tablicy przyrządów, wyposażone jest w 5-calowy kolorowy wyświetlacz, który dostarcza kierowcy wszystkich istotnych danych o warunkach pracy ciągnika. Dbając o maksymalną wygodę i czytelność przekazu informacji, wnętrze zapewnia spokojne środowisko pracy, a hałas silnika, wibracje i ciepło są zminimalizowane, ponieważ kabina nie jest połączona bezpośrednio z silnikiem. Aby umożliwić precyzyjną i bezstresową pracę w różnych warunkach oświetleniowych, ciągniki mogą być wyposażone w opcjonalny pełny pakiet LED. Zmodernizowany układ klimatyzacji, z nowymi dodatkowymi wylotami powietrza i zoptymalizowanym przepływem powietrza, utrzymuje wybraną temperaturę niezależnie od warunków zewnętrznych.

Dostępne w różnych wariantach – MaxiVision, MaxiVision+ i MaxiVisionPro, odpowiadają na różne potrzeby i budżety kierowców. Bez względu na wymagania, nowa Seria 6 zapewnia solidne rozwiązania dla wszystkich.

ZOBACZ INNE MODELE


Kontakt

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, sugestie lub potrzebujesz wsparcia, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.

Skontaktuj się z nami poprzez e-mail, telefon lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. 

Adres

Spytkowice 54
34-745 Spytkowice

biuro@kracik.pl
ph.kracik@gmail.com

882 091 119
604 294 393