SERIA 6.4
Silnik
WYKORZYSTAJ SIŁĘ NASZEGO ZAAWANSOWANEGO SILNIKA
Silnik FARMotion 45 został stworzony w celu zapewnienia optymalnej mocy i bezawaryjnej pracy, nawet w najbardziej wymagających warunkach. Dzięki temu możesz wykorzystać znaczną siłę uciągu, co ułatwia pracę z ciężkimi ładunkami. Zastosowane rozwiązania techniczne obejmują turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopatek VTG, elektronicznie sterowany wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym oraz nowoczesny system oczyszczania spalin, spełniający wymagania normy Stage V.
Silniki te nie tylko zapewniają maksymalny moment obrotowy, który wynosi od 577 Nm w modelu 6130.4 do 663 Nm w modelu 6150.4 z przekładnią TTV lub RVshift, ale także znacznie poprawiają osiągi przy niższych prędkościach obrotowych, zwiększając moment obrotowy i elastyczność silnika, co przekłada się na płynniejsze i bardziej wydajne działanie. Prawie cały maksymalny moment obrotowy jest dostępny już przy 1000 obr./min. Ciągniki umożliwiają operatorowi wykonywanie wszystkich zadań przy niskich obrotach silnika, co pozwala zaoszczędzić paliwo przy jednoczesnym zmniejszeniu hałasu i zużycia.
Seria 6.4
PRZEKROCZ GRANICE MOŻLIWOŚCI Z SERIĄ 6.4 DEUTZ-FAHR
Poznaj siłę nowoczesnego rolnictwa dzięki nowym modelom ciągników DEUTZ-FAHR serii 6.4. Zaprojektowane z myślą o rozwoju Twojego gospodarstwa, nowe modele serii 6.4 wyposażono w mocny silnik zapewniający imponujący moment obrotowy, komfortową kabinę MaxiVision i wiele innowacyjnych funkcji, co sprawia, że są to ciągniki pozwalające na nowo zdefiniować pojęcia wydajności prowadzonych prac. Trzy modele z tej serii (6130.4 / 6140.4 / 6150.4) są dostępne z przekładniami RVshift lub TTV. Modele 6160.4 i 6170.4 oferowane są natomiast z napędami Powershift i RCshift.
NAPĘD
MOŻLIWOŚĆ WYBORU PRZEKŁADNI TTV LUB RVSHIFT
Modele serii 6.4 są dostępne z dwoma różnymi rodzajami napędu: RVshift oraz TTV dla modeli 6130.4 / 6140.4 / 6150.4, oraz Powershift oraz RCshift dla modeli 6160.4 / 6170.4.
Przekładnia TTV ustanawia nowe standardy wydajności i niezawodności, będąc najnowocześniejszą technologią przekładni dla ciągników rolniczych.
Z drugiej strony, nowa przekładnia RVshift to wysokowydajna koncepcja Full Powershift, opracowana przez DEUTZ-FAHR, cechująca się prostotą, wysoką wydajnością i łatwością obsługi.
Skrzynia Powershift w modelach 6160.4 i 6170.4 oferuje podstawowy napęd z prostym sterowaniem za pomocą klasycznej dźwigni zmiany biegów.
NAPĘD
RVshift - Nowy sposób zmiany biegów
Przekładnia RVshift, oparta na technologii Full Powershift, dysponuje 20 biegami do przodu i 16 do tyłu, które są zmieniane automatycznie, bez konieczności używania pedału sprzęgła czy przerywania przekazu momentu obrotowego. 3-położeniowy joystick tej przekładni umieszczony jest na wielofunkcyjnym podłokietniku fotela kierowcy, umożliwiając płynne zmiany biegów: przesunięcie do przodu zwiększa bieg, a do tyłu – obniża. Ustawienie i aktywacja tempomatu odbywa się przez lekkie przesunięcie joysticka w lewo. Przekładnia RVshift umożliwia korzystanie z dwóch trybów jazdy: polowego i transportowego, które można łatwo przełączać, naciskając przycisk obok joysticka, umożliwiając szybkie dostosowanie do warunków pracy bez przechodzenia przez wszystkie biegi. Te tryby są wstępnie ustawione, ale mogą być dostosowane do potrzeb użytkownika.
Dodatkowo, dzięki funkcji Automatic Powershift (APS), przekładnia automatycznie dostosowuje biegi do obciążenia, co jest przydatne zarówno podczas transportu, jak i pracy w polu. Nowa funkcja Stop&Go, w tym Stop&Hold, pozwala na zatrzymanie ciągnika do czasu ponownego użycia pedału gazu. Dla operacji wymagających bardzo niskiej prędkości, RVshift oferuje tryb reduktora, który pozwala na precyzyjne dostosowanie prędkości od 20 m/h do 5 km/h, co jest idealne dla specyficznych zadań rolniczych.
NAPĘD
TTV - Korzystaj z płynnej mocy dzięki TTV
W projektowaniu każdego elementu kładziono nacisk na poprawę wydajności, zaś zaawansowane opcje sterowania i regulacji zwiększają komfort użytkowania. Przekładnia TTV zapewnia ciągłą, płynną dostawę mocy w różnorodnych warunkach, co przekłada się na wysoką efektywność, oszczędność paliwa i imponującą siłę uciągu. Łączy w sobie solidność konstrukcji mechanicznej z precyzją sterowania hydraulicznego, co znacząco podnosi moment obrotowy przekazywany na koła i poprawia uciąg.
Przekładnia TTV umożliwia korzystanie z trzech trybów jazdy: Automatycznego, PTO i Manualnego, dostosowując się idealnie do każdego zadania. Operator ma możliwość wyboru ustawień obrotów silnika, od oszczędnego ECO po wydajne Power, dzięki regulacji pokrętłem. Przekładnia pozwala na osiąganie wysokich prędkości przy niskich obrotach silnika, co jest szczególnie korzystne podczas transportu – 50 km/h przy obrotach poniżej 1800 obr/min i 40 km/h przy mniej niż 1450 obr/min. Funkcja PowerZero gwarantuje bezpieczeństwo i komfort nawet na stromych zboczach, utrzymując ciągnik w miejscu bez konieczności użycia hamulca lub sprzęgła. Dodatkowo, przekładnia TTV wyposażona jest w rewers PowerShuttle z pięcioma poziomami responsywności, co umożliwia dostosowanie działania do różnych warunków pracy.
WOM
ZWIĘKSZ SWOJĄ WYDAJNOŚĆ
Nowa seria 6.4 ma dwa główne cele: maksymalną wszechstronność i najwyższą wydajność przy napędzaniu dowolnej maszyny współpracującej. Aby szybko i sprawnie dostosować ciągnik do różnych osprzętów, wszystkie modele są standardowo wyposażone w wymienne końcówki wałka WOM.
Z drugiej strony, maksymalną wydajność pracy osiąga się dzięki tylnemu WOM i jego kilku trybom pracy, które umożliwiają pełne wykorzystanie mocy, w tym 540/540ECO/1000 obr/min.
HYDRAULIKA I PODNOŚNIK
W PEŁNI MODUŁOWY
Koncepcja działania układu hydraulicznego w nowej serii 6.4 pozwala na zastosowanie różnych wariantów zgodnie z konkretnymi wymaganiami. Dostępne opcje obejmują systemy z pompą główną o stałym wydatku 90 l/min oraz systemy z pompami Load Sensing o wydatku do 120 l/min. Wszystkie ciągniki są wyposażone w dodatkową niezależną pompę do układu kierowniczego, co zapewnia płynne i precyzyjne kierowanie nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika, podczas korzystania z podnośników lub podczas pracy z ładowaczem czołowym. Dodatkowo, opcja układu kierowniczego Performance Steering obejmuje dodatkową pompę, która zwiększa i optymalizuje wydajność kierowania podczas manewrowania lub korzystania z automatycznego systemu prowadzenia SDF Guidance.
Nowa seria 6.4 oferuje również szeroki wybór rozdzielaczy hydraulicznych, w tym rozdzielacze w wersjach w pełni mechanicznych, mieszanych lub w pełni elektronicznych. Elektronicznie sterowane rozdzielacze posiadają funkcję regulacji czasu podawania oleju oprócz funkcji regulacji przepływu. W zależności od wybranej wersji, ciągnik może być wyposażony w maksymalnie pięć tylnych obwodów, a dostępny jest również układ Power Beyond. Istnieje także opcja wyboru jednego niezależnego rozdzielacza elektronicznego z przodu. Sterowanie przednim podnośnikiem i rozdzielaczami odbywa się za pomocą małego joysticka lub dźwigni MaxCom (w zależności od wyposażenia).
HAMULCE
HAMULCE, KTÓRE BUDZĄ ZAUFANIE
Nowa seria 6.4 zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego i biernego, umożliwiając operatorowi zachowanie pełnej kontroli nad pojazdem, zarówno na polu, jak i na drodze, przy dużych prędkościach i na nierównym terenie. Wszystkie modele są wyposażone w pompę hamulcową ze wspomaganiem, co zapewnia większą siłę hamowania nawet przy zmniejszonym nacisku na pedał hamulca, poprawiając tym samym bezpieczeństwo i komfort obsługi.
Opcjonalny pneumatyczny układ hamulcowy obejmuje funkcję aTBM (zaawansowane zarządzanie hamulcami przyczepy), która optymalizuje hamowanie przyczepy i zapewnia informacje zwrotne na temat stanu hamulców. Funkcja aTBM została opracowana i opatentowana przez SDF, co poprawia bezpieczeństwo podczas zwalniania z przyczepami.
Ponadto seria 6.4 oferuje system HEB (hydrauliczny hamulec silnikowy), który zwiększa bezpieczeństwo podczas transportu, zwłaszcza na zboczach. Aktywacja HEB następuje poprzez naciśnięcie specjalnego pedału nożnego, co uruchamia specjalny zespół zaworów zintegrowanych z układem hydraulicznym, pobudzając pompę pomocniczą. Pompa zwiększa ciśnienie w układzie hydraulicznym, co pochłania energię i tworzy efekt hamowania silnikiem.
Dodatkowa siła hamowania generowana jest dzięki elektronicznemu wentylatorowi wiskostatycznemu „eVisco”, który pracuje z maksymalnym przepływem powietrza, gdy system HEB jest aktywny.
KABINA
RODZINA KABIN MAXIVISION
Rozumiemy, że komfort i wygoda są niezbędne podczas długich godzin pracy w terenie. Ciągniki DEUTZ-FAHR posiadają ergonomiczne i przestronne kabiny MaxiVision z najnowocześniejszymi elementami sterującymi i przyjaznymi dla użytkownika interfejsami. Mniejsze zmęczenie, lepsza widoczność i intuicyjna obsługa poprawiają ogólne wrażenia z użytkowania.
Kabiny z rodziny MaxiVision składają się z trzech modeli: MaxiVision, MaxiVision+, oraz MaxiVisionPro.
ZOBACZ INNE MODELE
Kontakt
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, sugestie lub potrzebujesz wsparcia, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami poprzez e-mail, telefon lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.
Spytkowice 54
34-745 Spytkowice
biuro@kracik.pl
ph.kracik@gmail.com
882 091 119
604 294 393