SERIA 5DF/DS/DV ECOLINE
Silnik
SILNIKI FARMOTION. MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ W KOMPAKTOWEJ FORMIE
Zaprojektowane specjalnie do zastosowań rolniczych silniki FARMotion 35 o mocy maksymalnej 76 KM, montowane w gamie 5 DF/DS/DV Ecoline, charakteryzują się wtryskiem common rail pod ciśnieniem 2000 barów, nowym systemem wstępnego podgrzewania oraz układem oczyszczania spalin składającym się tylko ze sterowanej elektronicznie recyrkulacji spalin (EGR), katalizatora utleniającego (DOC) i filtra cząstek stałych (DPF). Dzięki temu osiągnięto optymalne osiągi i stały moment obrotowy, nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Emisje, wibracje oraz hałas zostały maksymalnie ograniczone, a także obniżono koszty eksploatacji: niskie zużycie paliwa, układ oczyszczania spalin, który nie wymaga stosowania płynu AdBlue, oraz wydłużona do 600 godzin częstotliwość konserwacji zapewniają maksymalną wydajność.
Zbiornik paliwa wbudowany jest w przedni moduł i można go napełniać bez otwierania maski. Jego minimalna pojemność wynosi 55 litrów. Aby zwiększyć zasięg ciągnika, pod platformą lub pod kabiną można zamontować dodatkowy zbiornik o pojemności 40 litrów (modele 5 DF Ecoline) lub 30 litrów (modele 5 DS/DV Ecoline).
SERIA 5DF/DS/DV ECOLINE
ZWROTNOŚĆ NAJWYŻSZEJ KLASY
Od prac w winnicach i sadach po ogrodnictwo, pielęgnowanie terenów zielonych i zastosowania komunalne – maksymalna wydajność i elastyczność to podstawowe wymogi dobrze prosperującego biznesu. Wraz z seriami 5 DF/DS/DV Ecoline firma DEUTZ-FAHR wprowadza na rynek gamę ciągników specjalistycznych o dużych możliwościach konfiguracji, które są w stanie spełnić najbardziej zróżnicowane wymagania europejskich sadowników i plantatorów winorośli.
NAPĘD
SZEROKI ZAKRES PRZEŁOŻEŃ SKRZYNI BIEGÓW. PRĘDKOŚĆ 40 KM/H ECO DOSTĘPNA DLA DOWOLNEGO BIEGU
Przekładnie nowych ciągników specjalistycznych DEUTZ-FAHR 5DF/DS/DV Ecoline zostały specjalnie zaprojektowane, aby sprostać wysokim wymaganiom nowoczesnej produkcji rolnej. Trzystopniowa, pięciobiegowa skrzynia biegów PowerShift to unikalne rozwiązanie w ciągnikach tej klasy, zapewniając aż do 45 biegów jazdy do przodu i 45 biegów wstecznych. Aby zapewnić większy komfort jazdy, zmianę biegów można dokonać poprzez naciśnięcie przycisku na dźwigni zmiany biegów, bez konieczności używania pedału sprzęgła. Funkcja Stop&Go, umożliwiająca wygodne ruszanie i zatrzymywanie bez użycia pedału sprzęgła, jest standardowym wyposażeniem we wszystkich modelach z rewersem.
Dodatkowo dostępna jest mechaniczna, 5-biegowa skrzynia biegów z 30 biegami do przodu i 15 biegami wstecznych. Niezależnie od rodzaju przekładni, prędkość 40 km/h można osiągnąć przy użyciu dowolnych opon. Dzięki funkcji „Overspeed” możliwa jest jazda z prędkością 40 km/h przy niskich prędkościach obrotowych silnika (w zależności od rozmiaru tylnych opon), co znacznie redukuje zużycie paliwa oraz poziom hałasu podczas transportu. Końcowy efekt to maksymalna wydajność i optymalny komfort kierowcy.
WOM
WYSOKIE OSIĄGI W ODPOWIEDNIM MOMENCIE
Duża różnorodność dotyczy także dostępnych funkcji wału odbioru mocy. Trzy prędkości WOM to oczywiście standard w DEUTZ-FAHR: 540, 540 Eco i 1000. WOM uruchamiany jest przy użyciu przycisku i sterowania elektrohydraulicznego, co zapewnia stopniowe ruszanie bez szarpnięć. Dodatkowo opcjonalnie dostępny jest zsynchronizowany WOM.
HYDRAULIKA I PODNOŚNIK
MOŻLIWOŚĆ ZAINSTALOWANIA NARZĘDZI W POZYCJI CENTRALNEJ I Z TYŁU
Modele z serii 5 DF/DS/DV Ecoline oferują w standardowym wyposażeniu układ hydrauliczny z pompą o wydatku 54 l/min, która jest przeznaczona do wyłącznej obsługi podnośnika i trzech tylnych rozdzielaczy. Jako opcja dostępna jest pompa typu tandem o wydatku 64 l/min. Obwód hydrauliczny przewidziany do obsługi układu kierowniczego zawsze jest zasilany przez niezależną pompę, co zapewnia maksymalną płynność skrętu także podczas pracy z aktywnym układem hydraulicznym.
Udźwig tylnego podnośnika wynosi 2880 kg (2600 kg w wersjach 5 DS/DV Ecoline), natomiast udźwig przedniego podnośnika, całkowicie zintegrowanego w przednim module ciągnika, wynosi 1500 kg. Tylny podnośnik jest również dostępny ze sterowaniem elektronicznym. Zewnętrzna obsługa tylnego podnośnika od strony skrzydła sprawia, że podłączanie osprzętu do pracy jest bezpieczniejsze i prostsze.
HAMULCE
OSIE I HAMULCE. MAKSYMALNY KOMFORT W KAŻDYM TERENIE
Nowa konstrukcja przedniej osi DEUTZ-FAHR wyróżnia się na tle konkurencji. Niezależne zawieszenie kół z podwójnymi wahaczami pozwala każdemu kołu przedniemu poruszać się w płaszczyźnie pionowej w innym zakresie, co zapewnia maksymalną pracę zawieszenia w każdej sytuacji. Adaptacyjny układ elektrohydrauliczny steruje skokiem amortyzatora każdego koła, zapewniając stały kontakt opony z podłożem.
System dynamicznej kontroli trakcji (DTC) monitoruje obroty kół, przykładając moment obrotowy do koła z maksymalnym kontaktem z podłożem. Zapewnia to stabilizację rolkową i kierunkową, zapobiegając zanurzaniu się osi i kołysaniu pojazdu na zakrętach. Smukła geometria ramy przedniej osi umożliwia kąt skrętu kół do 60°.
Hamulce hydrauliczne na czterech kołach są standardem, a automatyczne załączanie napędu na cztery koła i blokada mechanizmu różnicowego są opcjonalne. Ta innowacyjna konstrukcja przedniej osi gwarantuje maksymalną przyczepność, właściwości trakcyjne, stabilność i bezpieczeństwo w każdych warunkach – zarówno na drodze, jak i w terenie.
KABINA
CZTEROSŁUPKOWA KABINA DLA MAKSYMALNEJ WIDOCZNOŚCI LUB SKŁADANA RAMA DLA MAKSYMALNEJ ZWROTNOŚCI
Ciągniki z Serii 5 DF/DS/DV Ecoline są oferowane w dwóch wersjach: z platformą ze składaną ramą ochronną lub z czterosłupkową kabiną. Kabina zapewnia doskonałą widoczność dzięki monolitycznej przedniej szybie i przeszklonym bokom, co poprawia bezpieczeństwo pracy. Dzięki zastosowaniu materiałów dźwiękochłonnych hałas w kabinie jest ograniczony, a klimatyzacja utrzymuje równomierną temperaturę dzięki siedmiu regulowanym dyszom wentylacyjnym.
Elementy sterowania są łatwo dostępne, jasno oznaczone i rozmieszczone według częstotliwości użytkowania. Panel InfoCentre na desce rozdzielczej dostarcza przejrzystych informacji o warunkach pracy ciągnika. Obsługa nowych ciągników DEUTZ-FAHR jest intuicyjna, komfortowa i wydajna, zapewniając kierowcy maksymalny komfort już od momentu wejścia do kabiny.
ZOBACZ INNE MODELE
Kontakt
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, sugestie lub potrzebujesz wsparcia, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami poprzez e-mail, telefon lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.
Spytkowice 54
34-745 Spytkowice
biuro@kracik.pl
ph.kracik@gmail.com
882 091 119
604 294 393