SERIA 5D TTV
Silnik
OGROMNE OSIĄGI NA MAŁEJ PRZESTRZENI
Seria DEUTZ-FAHR 5D TTV wyposażona jest w wysokowydajne silniki FARMotion 45, które charakteryzuje wtrysk Common Rail pod maksymalnym ciśnieniem 2000 barów, 7-otworowe wtryskiwacze piezoelektryczne, elektronicznie sterowany wentylator wiskotyczny i filtr powietrza PowerCore; połączenie tych technologii umożliwia silnikom FARMotion 45 uzyskanie doskonałych osiągów w każdych warunkach, przy obniżonym zużyciu oleju napędowego.
Zaprojektowane do zastosowania w rolnictwie, rozwijają silne krzywe mocy i momentu, także przy niskich obrotach i mają minimalne wymagania konserwacyjne. Model 5115 D TTV wytwarza maksymalną moc 116 KM, która dzięki funkcji zarządzania mocą Overboost może wzrosnąć do 126 KM w warunkach transportowych. W kwestii redukcji emisji zanieczyszczeń, zgodność z normą Stage V zapewnia pakiet rozwiązań, do którego należy: katalizator DOC, elektronicznie sterowany zewnętrzny EGR, filtr cząstek stałych DPF oraz system SCR.
Układ oczyszczania spalin jest harmonijnie dopasowany do konstrukcji pojazdu, zapewniając niewielkie gabaryty maski, co korzystnie wpływa na widoczność i kąt skrętu.
Seria 5D TTV
Kwintesencja nowoczesnej technologii.
Nowe modele DEUTZ-FAHR 5D TTV to najlepszy, uniwersalny ciągnik klasy kompakt na rynku. Niespotykana dotąd wszechstronność oraz technologia najwyższej klasy sprawiają, że gama ta jest unikalna w swoim segmencie. Praktycznie nieograniczone możliwości konfiguracji, kompaktowa konstrukcja, bezstopniowa przekładnia TTV, przednia oś z amortyzacją oraz kabina z filtracją 4 kat. to tylko niektóre cechy, które wyróżniają ciągnik na tle konkurencji w sektorze.
NAPĘD
PŁYNNE DZIAŁANIE I WYDAJNOŚĆ
Innowacyjna bezstopniowa przekładnia TTV, zaprojektowana w całości przez koncern z myślą o maszynach w tym przedziale mocy, prezentuje zaskakująco wysoką wydajność dzięki szczególnie niskiemu rozproszeniu energii, łącząc tym samym efektywność rozwiązania mechanicznego z komfortem i płynnością charakterystyczną dla przekładni hydrostatycznych. Jest to efektywne i niezawodne rozwiązanie mające na celu ciągłe zmiany prędkości, optymalnie wykorzystując moc silnika, czyniąc pracę łatwą i produktywną.
Dzięki dwóm automatycznym zakresom roboczym prędkość jazdy wynosi 40 km/h przy silniku działającym z niską prędkością obrotową, przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnego poziomu produktywności i wydajności podczas prac polowych. Do jazdy ciągnikiem nie jest już konieczne sprzęgło ani skrzynia biegów: zarządzanie jest możliwe za pomocą joysticka i akceleratora, używając łagodnych i stopniowych ruchów.
Ponadto, dzięki funkcji PowerZero możliwe jest bezpieczne utrzymanie pojazdu w bezruchu także na bardziej stromych zboczach, w związku z czym konieczność używania pedału hamulca jest ograniczona. Oprogramowanie sterujące umożliwia operatorowi wybór 3 różnych strategii roboczych: Auto, WOM i tryb ręczny. W ten sposób działanie maszyny jest optymalnie dostosowane do każdego rodzaju prac.
Wszystkie główne ustawienia są w zasięgu ręki, a ich obsługa jest łatwa i intuicyjna dzięki wysoce ergonomicznemu joystickowi. Za pośrednictwem efektywnego potencjometru możliwe jest wybranie niemalże nieskończonego szeregu trybów zarządzania silnikiem, włącznie z trybem „Eco” (który minimalizuje zużycie oleju napędowego) i trybem „Power” (który maksymalizuje osiągi ciągnika).
WOM
MAKSIMUM JUŻ W WYPOSAŻENIU SERYJNYM
Pełne wyposażenie istotnie zwiększa możliwości zastosowania ciągników DEUTZ-FAHR 5D TTV. Już standardowo tylny wał WOM oferuje różne prędkości – 540 obr./min, 540 ECO i 1000 obr./min. Sterowanie WOM odbywa się za pomocą przycisków na podłokietniku i błotnikach ciągnika. Co więcej, automatyczna funkcja włączania/wyłączania WOM, zależna od pozycji tylnego podnośnika, pomaga zaoszczędzić czas podczas manewrów na uwrociu.
Dodatkowe wyposażenie, proste i funkcjonalne, takie jak szybka wymiana końcówki wałka, pozwala na łatwe dostosowanie do różnych rodzajów zaczepów wałów, bez konieczności stosowania adapterów. Dodatkowo, opcjonalnie dostępny jest WOM synchro.
HYDRAULIKA I PODNOŚNIK
CZOŁOWA POZYCJA W SWOJEJ KLASIE
System hydrauliczny w gamie ciągników Deutz-Fahr 5D TTV może być skonfigurowany z pompą o przepływie 84 l/min lub pompą Load Sensing o przepływie aż 100 l/min przy niskich obrotach silnika (1850 obr./min). To umożliwia wykorzystanie przepływu nawet 70 l/min przy zaledwie 1300 obr./min, co pozwala na efektywną pracę z ciężkimi maszynami przy obniżonych obrotach silnika. Wszystkie ciągniki Deutz-Fahr 5D TTV mają dodatkową pompę o przepływie 42 l/min do obsługi hydraulicznego układu kierowniczego, zapewniając jego prawidłowe działanie nawet przy minimalnych obrotach silnika, niezależnie od innych potrzeb hydraulicznych.
Maksymalne możliwości konfiguracji dotyczą również rozdzielaczy hydraulicznych, gdzie można wybrać od 2 do 5 tylnych obwodów hydraulicznych oraz wolny spływ w standardowym wyposażeniu. Dostępne opcje obejmują również układ Power Beyond. Wszystkie rozdzielacze oferują elektroniczną regulację przepływu i czasu dostarczania oleju, a na zamówienie dostępne są dodatkowe opcje, takie jak umieszczenie do czterech gniazd hydraulicznych centralnie – przy słupku kabiny oraz dwóch na przednim podnośniku, dodatkowo z wolnym spływem.
Dążąc do wszechstronności zastosowania nawet w ciasnych przestrzeniach i z ciężkimi narzędziami, ciągniki Deutz-Fahr 5D TTV oferują dwie wersje tylnego podnośnika, zawsze wyposażone w sterowanie elektroniczne i system amortyzacji drgań generowanych podczas transportu maszyn. Udźwig sięga do 3660 kg w wersji kompaktowej i nawet 4310 kg w wersji standardowej. Dodatkowo, dostępny jest przedni podnośnik o maksymalnym udźwigu 2880 kg.
HAMULCE
UKŁAD HAMULCOWY NA WSZYSTKIE KOŁA
W standardowym wyposażeniu ciągników DEUTZ-FAHR 5D TTV Stage V zastosowano wysokiej jakości rozwiązania w zakresie osi, hamulców i bezpieczeństwa jazdy. Hamulce na wszystkie 4 koła zapewniają większy komfort podczas hamowania na zakręcie oraz lepsze osiągi podczas jazdy w terenie o zróżnicowanym ukształtowaniu.
Aby ułatwić manewry na uwrociu, dostępny jest system SDD, który redukuje liczbę obrotów kierownicy potrzebną do pełnego skrętu kół. System automatycznie dezaktywuje się po przekroczeniu określonej prędkości, co zapewnia większą precyzję prowadzenia.
Oprócz standardowej osi wahliwej, jako opcję można wybrać innowacyjne zawieszenie na schemacie czworoboku przegubowego z podwójnym wahaczem, podobne do zawieszeń stosowanych w pojazdach samochodowych. To zaawansowane rozwiązanie jest zarządzane przez adaptacyjny układ elektrohydrauliczny, który współpracuje z DTC (sterowaniem mechanizmem różnicowym). Dzięki temu, przednie zawieszenie z niezależnymi kołami zapewnia większą stabilność, przyczepność, trakcję, komfort i bezpieczeństwo zarówno na polu, jak i na drodze.
Funkcje tłumienia drgań, autopoziomowania i kontroli trakcji dodatkowo zwiększają wydajność i bezpieczeństwo podczas prac wymagających dużej precyzji, takich jak utrzymanie żywopłotów i pionowych ścian porośniętych roślinnością. Konserwację i sprzęganie z narzędziami przednimi ułatwia ręczne regulowanie wysokości przedniego zawieszenia za pomocą dwóch przycisków w kabinie.
Dodatkowo, elektrohydrauliczny napęd na wszystkie koła i blokady mechanizmu różnicowego są standardowym wyposażeniem. Opcjonalnie, funkcje te można zautomatyzować w zależności od prędkości i kąta skrętu, co dodatkowo podnosi poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
KABINA
KOMFORT NAJWYŻSZEJ KLASY
Kabina ciągnika DEUTZ-FAHR 5D TTV została zaprojektowana z myślą o maksymalnym komforcie operatora. Wyposażenie standardowe obejmuje klimatyzację, zawieszenie na silentblokach hydraulicznych, ergonomiczną konsolę MaxCom, deskę rozdzielczą z kolorowym wyświetlaczem LCD InfoCentrePro, radio Bluetooth oraz fotel z amortyzacją pneumatyczną. Na życzenie klienta można zamontować dach z zabezpieczeniem FOPS i systemem filtracji 4. kat., co pozwala na uzyskanie kwalifikacji środka ochrony indywidualnej (SOI) do przeprowadzania zabiegów fitosanitarnych.
Mimo kompaktowych wymiarów, kabina ciągnika DEUTZ-FAHR 5D TTV oferuje bardzo wysoki poziom komfortu, porównywalny do modeli dużej mocy. Przykładem tego jest zaawansowany podłokietnik MaxCom, który jest zintegrowany z fotelem, umożliwiając operatorowi łatwy dostęp do wszystkich funkcji. Wszystkie elementy sterowania zostały starannie zaprojektowane z myślą o ergonomii na najwyższym poziomie, wykorzystując intuicyjną logikę opartą na kolorach, znanych z produktów koncernu DEUTZ-FAHR.
Dodatkowe złącza elektryczne w kabinie i na zewnątrz można konfigurować według własnych preferencji. Zarówno światła do jazdy, jak i robocze są dostępne w wersji halogenowej lub ledowej. Dla zapewnienia maksymalnej łączności można wybrać pakiet przeznaczony dla rolnictwa precyzyjnego, który obejmuje automatyczną jazdę i możliwość zarządzania połączeniem ISOBUS za pomocą 8-calowego urządzenia iMonitor3.
ZOBACZ INNE MODELE
Kontakt
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, sugestie lub potrzebujesz wsparcia, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami poprzez e-mail, telefon lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.
Spytkowice 54
34-745 Spytkowice
biuro@kracik.pl
ph.kracik@gmail.com
882 091 119
604 294 393