SERIA 3
Silnik
WYSOKIE OSIĄGI I NISKA EMISJA ZANIECZYSZCZEŃ
Nowy silnik czterocylindrowy o pojemności 2200 cm³ został wyposażony w turbosprężarkę z zaworem WasteGate oraz układ wtryskowy Common Rail o maksymalnym ciśnieniu do 1800 bar, zapewniając doskonałe osiągi przy niskim zużyciu paliwa. Zgodność z normą emisji spalin Stage V została osiągnięta dzięki zastosowaniu systemów recyrkulacji spalin EGR, katalizatora DOC i filtra DPF, które nie wymagają regularnej obsługi. Nowy napęd dostarcza maksymalną moc przy niższych obrotach silnika niż w poprzednich modelach, co przyczynia się do zmniejszenia wibracji, hałasu i zużycia paliwa.
Modele Serii 3 wyposażono w turbosprężarkę ze stałą geometrią łopatek i zaworem WasteGate do sterowania ciśnieniem doładowania. Mechanizm ten umożliwia optymalne wykorzystanie mocy silnika zarówno podczas prac rolniczych, jak i w terenach miejskich lub podczas utrzymania terenów zielonych. Zawór WasteGate jest sterowany mechanicznie, zapewniając odpowiednie ciśnienie doładowania w zależności od prędkości obrotowych silnika.
SERIA 3
SKONCENTROWANA MOC I UNIWERSALNOŚĆ
Seria 3 marki DEUTZ-FAHR obejmuje dwa modele: 3050 oraz 3060, które wykorzystują nowy, mocny i wydajny silnik, spełniający wymogi normy emisji spalin Stage V. Jednostka napędowa korzysta z układy wtryskowego Common Rail z elektronicznym sterowaniem. Seria 3 oferuje bardzo dobry stosunek masy do mocy. Idealnie nadaje się do zadań wymagających lekkości i wysokich parametrów jednostki napędowej
NAPĘD
12+12 LUB 16+16 PRZEŁOŻEŃ
Zmiana prędkości w obu modelach Serii 3 jest całkowicie mechaniczna i zsynchronizowana, co zapewnia niezawodność i wysoką wydajność, minimalizując zużycie oleju napędowego i zwiększając siłę uciągu. Standardowa skrzynia biegów obejmuje 4 biegi i 3 zakresy, dając razem 12 przełożeń do przodu i do tyłu. Dzięki temu możliwa jest jazda z prędkością 0,96 km/h przy najniższym przełożeniu oraz osiągnięcie maksymalnej prędkości 30 km/h przy obniżonych obrotach silnika, co redukuje hałas, wibracje i zużycie paliwa.
Opcjonalny superreduktor zwiększa liczbę dostępnych przełożeń do 16+16 i umożliwia jazdę z prędkością zaledwie 260 metrów na godzinę, co jest korzystne w pracach wymagających niskich prędkości. Dźwignie sterowania skrzynią biegów są umieszczone ergonomicznie pod kierownicą. Dodatkowo, w standardzie znajduje się 100% blokada obu mechanizmów różnicowych, zapewniająca optymalną trakcję w trudnych warunkach, sterowana elektrohydraulicznie za pomocą przycisku.
WOM
NIEZBĘDNE WYPOSAŻENIE
Niezależny wał odbioru mocy (WOM) jest standardowo dostępny w dwóch konfiguracjach prędkości: 540-540ECO-Synchro oraz 540-1000-Synchro, co umożliwia różnorodne zastosowania maszyn. Operator może łatwo wybrać prędkość obrotową WOM za pomocą dźwigni na kolumnie kierownicy, mając do wyboru prędkość normalną lub ekonomiczną, a w granicznym położeniu dźwigni uruchamiany jest wałek zsynchronizowany z prędkością jazdy ciągnika. Istnieje także opcja dodatkowego wyposażenia w postaci WOM centralnego, umieszczonego pod skrzynią biegów, dedykowanego do maszyn podczepianych pod ciągnik, takich jak kosiarki. Obsługa wszystkich funkcji jest ułatwiona dzięki czytelnym oznaczeniom.
HYDRAULIKA I PODNOŚNIK
WYDAJNY I ROZBUDOWANY UKŁAD HYDRAULICZNY
Modele z serii 3 DEUTZ-FAHR oferują zaawansowany układ hydrauliczny, w którym standardowo znajduje się pompa o wydajności 30 l/min, zasilająca tylny podnośnik o udźwigu 1200 kg oraz tylny rozdzielacz 4-drogowy. Opcjonalnie dostępny jest rozdzielacz 6-drogowy. Dodatkowo, seria 3 wyposażona jest w niezależną pompę o wydajności 15 l/min, dedykowaną do wspomagania kierownicy hydrostatycznej, co zapewnia płynność kierowania nawet przy niskich obrotach silnika i większym obciążeniu na przedniej osi. Ciągnik może łatwo pracować z różnym osprzętem, a dźwignie sterowania układem hydraulicznym umieszczone są w wygodnym miejscu na prawym nadkolu. Opcjonalnie dostępny jest także przedni podnośnik o udźwigu 600 kg oraz dwa przednie i dwa tylne wyjścia hydrauliczne, co podkreśla uniwersalność tego kompaktowego ciągnika.
HAMULCE
WSZECHSTRONNOŚĆ
W Serii 3 DEUTZ-FAHR stosowane są specjalnie zaprojektowane osie produkowane przez SDF, dedykowane do konkretnych modeli. Model 3050 oferuje opcję wyboru szerszych osi lub wersji Heavy Duty, która jest standardowa w modelu 3060. Dzięki dużemu kątowi skrętu kół i niewielkiemu rozstawowi, charakterystycznemu dla ciągników tej klasy, Seria 3 zapewnia doskonałą sterowność nawet w bardzo ciasnych przestrzeniach.
KABINA
KOMPAKT ZAPEWNIAJĄCY KOMFORT Z WIĘKSZYCH MODELI
Modele Serii 3 DEUTZ-FAHR są dostępne z dwoma różnymi opcjami nadwozia: składaną ramą zabezpieczającą lub przestronną, cztero-słupkową kabiną zaprojektowaną specjalnie dla tych modeli. Kabina fabryczna, dedykowana modelom 3050 i 3060, zapewnia doskonałą widoczność oraz ergonomiczne wnętrze z łatwo dostępnymi elementami sterowniczymi.
Wygodny fotel z większym siedziskiem oraz system klimatyzacji dbają o komfort operatora. Nowoczesna kierownica i teleskopowa kolumna kierownicy dodają ergonomii. Kabiny standardowo wyposażone są w ogrzewanie i wentylację, z opcjonalną klimatyzacją z wzmocnioną sprężarką. Dodatkowo dostępne są opcje, takie jak węglowe filtry powietrza i wycieraczka tylnej szyby.
ZOBACZ INNE MODELE
Kontakt
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, sugestie lub potrzebujesz wsparcia, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami poprzez e-mail, telefon lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.
Spytkowice 54
34-745 Spytkowice
biuro@kracik.pl
ph.kracik@gmail.com
882 091 119
604 294 393